سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز و اندروید کدام است؟ + بهترین آنتی

? درجه حرارت تلفن را پایین می آورد، گوشی خنک کننده را خنک می کند، تلفن را خنک می کند. در سال 2011، AVG سرویس ابری مشابه را با نام Protective Cloud Technology معرفی کرد. با خرید این مورد، با Google Payments تراکنش انجام می‌دهید و با شرایط و ضوابط و اعلان حریم‌خصوصی ‏Google Payments موافقت می‌کنید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

نسخه ی جدید با ویژگی های جدیدی همراه شده که در زیر به آن ها و نیز ویژگی های کلی برنامه می پردازیم. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و {11|eleven} و 12 و {13|thirteen} را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. چهار مشخصه و فاکتور در {3|three} آنتی ویروس برتر ایران و جهان را بررسی می کنیم .کارشناسان و متخصصان کامیپیوتر در یک نظر سنجی آن ها را مقایسه کردند و به آن ها نمره دادند. برنامه های مخربی که با هدف تخریب و یا ایجاد اختلال در عملکرد سیستم ساخته و پخش می شود را ویروس می گویند، تمام ویروس ها و حتی خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری به دو صورت منتقل می شوند.

CloudAV همچنین می‌تواند «شناسایی گذشته نگر» را انجام دهد، به موجب آن موتور تشخیص ابر هنگام شناسایی یک تهدید جدید، کلیه پرونده‌های موجود در تاریخ دسترسی به پرونده خود را نجات می‌دهد، بنابراین سرعت جدید شناسایی تهدید را بهبود می‌بخشد. سرانجام، CloudAV راه حلی برای اسکن ویروس‌های مؤثر در دستگاه‌هایی است که فاقد قدرت محاسباتی برای انجام خود اسکن‌ها هستند. علاوه بر این، کاربران بی تجربه می‌توانند در هنگام استفاده از رایانه، احساس غلط امنیتی را از بین ببرند و رایانه‌های آنها را غیرقابل نفوذ بدانند، و ممکن است در درک پیام‌ها و تصمیماتی که نرم‌افزار آنتی‌ویروس برای آنها ارائه می‌دهد، دچار مشکل شوند. اگر نرم‌افزار آنتی‌ویروس از روش تشخیص اکتشاف پذیر استفاده می‌کند، باید مرتباً تنظیم شود تا نرم‌افزارهای بی‌ضرر را به عنوان مخرب (نادرست مثبت) به حداقل رساند.

Cloud AV مشکلاتی را برای آزمایش مقایسه ای نرم‌افزارهای امنیتی ایجاد کرد - بخشی از تعاریف AV از کنترل تسترها (روی سرورهای شرکت AV که به‌طور مداوم به روز می‌شوند) نتیجه ای غیرقابل تکرار می‌داد. در نتیجه، سازمان معیارهای تست ضد بدافزار شروع به کار بر روی روش آزمایش محصولات ابری کرد که در 7 مه 2009 پذیرفته شد. از آنجا که بیشتر کاربران معمولاً به‌طور مداوم به اینترنت متصل هستند، جان اوبرهید برای اولین بار یک طرح ضد ویروس مبتنی بر ابر را در سال 2008 پیشنهاد داد.

اگر مایل به استفاده از نسخه های حرفه ای آنتی ویروس ها نیستید با این برنامه ساده براحتی می توانید از سیستم خود در برابر هرگونه حملات ویروسی و کرمی محافظت فرمایید. شما هم اکنون می توانید نسخه رایگان آنتی ویروس AVG Free رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. این محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند، با این هدف طراحی شده که کاربر بتواند از امنیت اطلاعات خود در سیستم اطمینان حاصل کند. در صورتی که شما هم دائما از بابت امنیت اطلاعات شخصی خود نگرانی دارید، این محصول نرم افزاری به راحتی می‌تواند از این بابت خیال شما را راحت کند. همچنین این برنامه قادر است ایمیل‌های دریافتی شما را نیز برای وجود تهدیدات بالقوه بررسی کند و اتچمنت‌های مخرب را از بین ببرد.

در آن زمان، تنها استثنا آنتی‌ویروس NOD32 بود، که میزان تشخیص آن 68? بود. براساس وب سایت ردیاب ZeuS، میانگین میزان ردیابی برای انواع مختلف تروجان مشهور ZeuS به میزان 40 درصد است. Kaspersky Virus Removal Tool 15.{0|zero}.24.{0|zero} Portable نرم افزاری برای حذف ویروس و شناسایی بدافزارها توسط شرکت بزرگ کسپراسکای طراحی شده است. این برنامه مکان مشخص برای هرگونه تهدید امنیتی و یا ویروس را حذف کرده و یا قرنطینه می کند. این نرم افزار توسط آزمایشگاه کسپرسکی برای تامین امنیت بیشتر سیستم در مقابل ویروس ها توسعه یافته است.

هنگام به روزرسانی به نسخه جدید Windows «در محل» - با پاک کردن نسخه قبلی ویندوز. مایکروسافت توصیه می‌کند تا نرم‌افزار ضد ویروس غیرفعال شود تا از درگیری با روند نصب به روزرسانی جلوگیری کند. نرم‌افزار ضد ویروس فعال همچنین می‌تواند در فرایند بروزرسانی سیستم عامل اختلال ایجاد کند. با این برنامه می توانید به محافظت داده های شخصی در برابر تهدیدات آنلاین و ویروس های اینترنتی بپردازید. رابط کاربری بصری برنامه موجب شده تا کاربران مبتدی و حرفه ای بتوانند از برنامه استفاده کنند.

ویروس‌های مدرن اغلب توسط متخصصان نوشته می‌شوند، که توسط سازمان‌های جنایی تأمین می‌شوند. برخی از برنامه‌های آنتی‌ویروس آشکار در واقع تروجان به عنوان یک نرم‌افزار مجاز، مانند WinFixer , MS Antivirus و Mac Defender در معرض خطر قرار دارند. ? ضد ابزارهای تبلیغاتی برای تلفن های آندروید رایگان، ضد تروجان و نرم افزارهای جاسوسی برای آندروید. به صورت پیش فرض، Kaspersky Security Scan به صورت خودکار و مداوم، به روز رسانی ها را در سرور به روز رسانی Kaspersky Lab جستجو می کند و آنها را در حالت پس زمینه دانلود و نصب می کند. داوود سال هاست که به تکنولوژی علاقه مند شده و به فعالیت در شبکه های اجتماعی و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز روی آورده، او سابقه خوبی در زمینه بلاگری در اینستاگرام دارد.

"ESET" یک شرکت تولید کننده نرم افزارهای امنیتی است و دفتر مرکزی آن در شهر براتیسلاوا کشور اسلواکی می باشد. در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود …. با ساختاری ساده و کاربری روان، آسودگی خیال، فراتر از آنچه تا کنون تجربه کرده اید در اختیار شماست. آنتی ویروس، مدیریت حافظه و سیستم ضد سرقت قدرتمند تنها با چند لمس ساده در گوشی همراه شما در دسترس است. شما با پرداخت هزینه و یک اشتراک سالانه می توانید دو دستگاه خود را از هر گونه خطر ، تهدید و برنامه های مخرب محفاظت کنید .برای خرید لایسنس آنتی ویروس Eset Smart Security با شماره تلفن تماس بگیرید.

تحقیقات یک کارشناس اتریشی نشان می دهد حفره امنیتی در نرم افزارهای خود به هک شدن رایانه منجر می شود. نرم افزار Mobile Security & Antivirus یک آنتی ویروس بسیار پرکاربرد و مفید است که از سیستم شما در مقابل حملات نرم افزاری محافظت می‌کند. گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها همواره در معرض خطر سرقت یا گم شدن هستند. سامانه‌ی ضد سرقت شید با ثبت لحظه به لحظه‌ی موقعیت دستگاه شما در صورت نیاز مکان دقیق آن را به شما نشان خواهد داد. پس مطمئن شوید سامانه‌ی ضد سرقت شید فعال است و برای همیشه از کار کردن با رایانه‌تان لذت ببرید چرا که این قابلیت نیازی به سیستم جی‌پی‌اس در رایانه شما ندارد. همیشه به صورت آنلاین در هر نقطه از جهان به کمک کامپیوتر و اینترنت در سیستم شما و در کنار شما هستیم.