سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از انتی ویروس استفاده

پس از عرضه ی چندین نسخه ی آزمایشی، نسخه ی نهایی {13|thirteen} آنتی ویروس های شرکت ESET عرضه شدند. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد. که امکان نصب و آپدیت یک آنتی ویروس را ندارید میتواند بسیار مفید باشد. Power Security AntiVirus Clean را می‌توان یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای امنیتی با حجم نرم‌افزار بسیار کم دانست.

سرانجام، در پاییز 1988، در پادشاهی انگلستان، آلن سلیمان S&S International را تأسیس کرد و ابزار ضد ویروس دکتر سلیمان را ایجاد کرد (اگرچه او آن را تنها در سال 1991 به صورت تجاری راه اندازی کرد - در سال 1998 شرکت سلیمان توسط مک آفی خریداری شد). در نوامبر 1988، استاد دانشگاه Panamerican در مکزیکوسیتی به نام Alejandro E. Carriles از اولین نرم‌افزار آنتی‌ویروس در مکزیک تحت عنوان "بایت ماتابیچوس" (بایت بوگکیلر) برای کمک به حل آلودگی ویروس شایع در بین دانشجویان استفاده کرد. فعالیت اصلی این شرکت، در واقع ارائه راهکار های امنیتی برای شبکه ها بود.

یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت شما از انواع حملات اینترنتی و مقابله با ویروس ها برای شما می باشد که معمولا در مقام های اول برترین آنتی ویروس های جهان قرار می گیرد که استفاده از آن را به تمام کاربران پیشنهاد می کنیم. نرم افزار Kaspersky Internet Security که ساخته یک شرکت روسی است سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، حملات هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند. این بسته امنیتی جدید که به تازگی از سوی شرکت امنیتی اواست عرضه شده، در واقع نسل تازه‌ای از ابزارهای امنیتی است که روانه بازار شده و سعی دارد به کمک یک راهکار جامع، امنیت تمامی دستگاه‌ها را به صورت یکپارچه تامین کند. نسل جدید این آنتی‌ویروس بر خلاف گذشته دیگر نیازی به بروزرسانی دائم ندارد و شما ضمن ارتباط گرفتن با سرور اصلی این شرکت امنیتی، همواره از تازه‌ترین بروزرسانی‌ها در ابر بهره‌مند بوده و می‌توانید سیستم‌ خود را از لحاظ هرگونه خطر امنیتی اسکن کنید.

تکنولوژی سونار این نرم افزار به صورت زنده و 24×7 بر تهدیدات در حال ظهور نظارت کرده و از سیستم شما محافظت می کند. این نرم افزار با لایه تشخیص فوق العاده سریع خود، تهدیدات را قبل از رسیدن به کامپیوتر شما متوقف می کند. این بسته ی امنیتی جزو پرطرفدارترین نرم افزارهای اینترنت سکیوریتی در جهان به شمار می رود و رغیب اصلی نرم افزار های امنیتی همچون ناد 32 و کسپرسکی می باشد. باید توجه داشته باشید که آنتی‌ویروس‌های رایگان بی‌دلیل رایگان نیستند؛ درواقع شرکت سازنده نرم‌افزار خود را به‌صورت رایگان دراختیار شما می‌گذارد تا در عوض بتواند از داده‌های شما جهت بهبود نرم‌افزار خود بهره بگیرد.

شرکت ESET در طول 18 سال پیاپی موفق به کسب این جایزه و امسال برای یکصدمین بار این جایزه را دریافت کرده است. با آرامش خیال به فن آوری روز ضد ویروس و ضد بدافزار ESET اتکا کنید. توصیه می کنیم در خصوص انتخاب آنتی ویروس دقت داشته و برنامه ای قدرتمند و حرفه ای برای سیستم عامل خود تهیه کنید.

نرم‌افزار آنتی‌ویروس مورد استفاده قرار گرفت، اما به ندرت به روز می‌شود. در طی این مدت، ویروس‌های ویروس اساساً مجبور بودند پرونده‌های اجرایی و بخش‌های بوت فلاپی دیسک‌ها و دیسک‌های سخت را بررسی کنند. با این حال، به عنوان استفاده از اینترنت رایج شد، ویروس‌ها شروع به گسترش آنلاین. این برنامه با عملیات خود سرعت سیستم را افزایش داده و باعث بهینه شدن عملکرد سیستم می شود.

سرانجام ویروس Creeper توسط برنامه ای ساخته شده توسط ری Tomlinson و معروف به "The Reaper" حذف شد. برخی افراد "The Reaper" را به عنوان اولین نرم‌افزار ضد ویروس که تاکنون نگاشته شده می‌دانند - شاید به همین خاطر باشد، اما مهم است که توجه داشته باشید که Reaper در واقع یک ویروس بود که به‌طور خاص برای از بین بردن ویروس Creeper طراحی شده بود. از جمله ویژگی های دیگر این نرم افزار میتوان به آنتی AVP, شناسایی و حذف ویروس,تروجان,کرم ها,نرم افزارهای جاسوسی و ابزارههای تبلیغاتی مزاحم اشاره کرد.

در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد. طراحی و رابط کاربری مناسب باعث شده است کار با زون‌آلارم ساده باشد. همچنین اگر می‌خواهید درکنار حفاظت سیستم در برابر ویروس و بدافزار از فایروال جانبی نیز بهره‌مند شوید، زون‌آلارم تنها انتخاب شما در فهرست ما خواهد بود. هرچند سوفوس هوم همواره نوتیفیکیشن‌هایی را به شما نمایش می‌دهد؛ اما این نرم‌افزار تا دو ماه پیش، نسخه‌ی پولی نداشت و درنتیجه تبلیغی در این خصوص انجام نمی‌داد؛ این روند از ماه فوریه با ارائه‌ی سوفوس هوم پریمیوم تغییر کرد. هر سیستم از همون اول اول باید ازش به درستی حفاظت بشه و آنتی ویروس معتبر روش نصب بشه. مثلا یه فایل سیستمی که مربوط به ویندوز هست ، گاهی یه ویروس با همون نام میاد و آدرس فایل سیستم رو میده و فکر میکنی ویروس نیست.

اگرچه طبق بررسی‌های انجام شده برای Avast، درصد محافظت آن اندکی کمتر از رقبا است (98.9 درصد) ولی در نهایت باز هم درصد بسیار بالایی محسوب می‌شود. همچنین این برنامه هم بخش اندکی از منابع سیستم را مورد استفاده قرار می‌دهد و به همین خاطر سرعت کامپیوتر را پایین نمی‌آورد. این آنتی ویروس هم خوشبختانه مبتنی بر رابط کاربری ساده‌ای است و بدون نیاز به خواندن راهنما می‌توانید از امکانات مختلف آن بهره ببرید. در هر صورت افرادی که به دنبال آنتی ویروس رایگان هستند، بهتر است که نگاهی به این گزینه بیندازند زیرا تا حد زیادی بین کاربران مختلف پرطرفدار است. تفاوت اصلی این ابزارها با آنتی ویروس های آنلاین در این است که مثلا اگر نسبت به یک فایل مشکوک هستید و می‌خواهید قبل از نصب یا استفاده از وضعیت آن خبردار شوید، می‌توانید چنین فایل‌هایی را با بهره‌گیری از این ابزارها اسکن کنید.

نسخه‌ی رایگان این آنتی‌ویروس قابلیتی به‌نام اتوپایلت دارد که شمشیری دو دم به حساب می‌آید؛ چرا که این حالت با وجود اینکه مدیریت ویروس‌ها را تسهیل می‌کند، آن را از کنترل کاربر خارج می‌سازد. این در حالی است که در گذشته مواردی مانند آنتی‌ویروس پاندا وجود داشته است که برنامه خود را ویروس تشخیص داده و تعداد زیادی از سیستم‌های ویندوزی را با مشکل مواجه کرده بود. این ابزار جایگزین نسخه قبلی آنلاین این شرکت موسوم به Panda ActiveScan شده است و نسخه‌ی جدید از امکانات بهتری بهره می‌برد.