سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آنتی ویروس

از آن‌جایی که کسپرسکی رایگان از همان موتور ویروس‌یاب کسپرسکی پولی استفاده می‌کند، عملکرد برنامه در زمینه‌ی کشف ویروس بسیار دقیق است. همچنین، نوتیفیکیشن‌ها و پاپ‌آپ‌های ارتقا به نسخه‌ی پولی در این برنامه کمتر ایجاد مزاحمت می‌کنند. نسخه پولی Ad-Aware از درصد محافظت 99.3 درصدی بهره می‌برد که این یعنی با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. اگرچه این آنتی ویروس نسبت به دیگر رقبا تا حدی منابع بیشتری را استفاده می‌کند، ولی در کل برای کاربران ویندوز یک انتخاب خوب به حساب می‌آید. با وجود اینکه نسخه رایگان این آنتی ویروس جوابگوی بیشتر نیازهای کاربران معمولی است، ولی در کل با پرداخت مبلغی نه‌چندان زیاد می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته‌تری بهره ببرید. این هم یکی دیگر از برنامه‌های مشهوری است که نسخه پولی آن درصد محافظت 99.9 درصدی ارائه می‌دهد و نسخه رایگان آن هم می‌تواند سیستم را در برابر تقریباً تمام بدافزارها محافظت کند.

دلیل این امر این است که طراحان ویروس ویروس‌های جدید خود را بر روی برنامه‌های اصلی ضد ویروس آزمایش می‌کنند تا مطمئن شوند که قبل از رها شدن آنها به سمت وحشی شناسایی نشده‌اند. در سال 1991، در ایالات متحده، Symantec نسخه اول Norton AntiVirus را منتشر کرد. در همان سال، در جمهوری چک، جان گریتباخ و تامو هوفر AVG Technologies را تأسیس کردند (در آن زمان Grisoft)، اگرچه آنها اولین نسخه از گارد ضد ویروس خود را فقط در سال 1992 منتشر کردند. از طرف دیگر، در فنلاند، F-Secure (در سال 1988 توسط پتری آلاس و ریستو سییلاسما - با نام Data Fellows تأسیس شد) اولین نسخه از آنتی‌ویروس خود را منتشر کرد. F-Secure ادعا می‌کند که اولین آنتی‌ویروس است که حضور در شبکه جهانی وب را تأسیس می‌کند. قبل از گسترش اینترنت، ویروس‌های رایانه ای معمولاً توسط دیسک‌های آلوده پخش می‌شدند.

ضد ویروس شید با استفاده همزمان از دو موتور آویرا و نود32، سد محکمی در برابر نفوذ هرگونه آلودگی به رایانه شما ایجاد میکند. این آنتی‌ویروس مقاومت قابل‌قبولی را در برابر ویروس‌ها از خود نشان می‌دهد و روند انجام این کار کمترین فشار را به سیستم وارد می‌کند. مانند سایر برنامه‌های رایگان آنتی‌ویروس، AVG نیز دارای نمایش گاه و بی‌گاه تبلیغات است؛ بااین‌حال، از آن‌جایی که از پایگاه داده‌ی عظیم با کاربران بسیاری بهره می‌برد، قدرت تشخیص ویروس بالایی دارد و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کاربران به شمار بیاید. جدیدترین نسخه‌ی آنتی‌ویروس رایگان Avast، از حالت گیمینگ برخوردار است. حالت گیمینگ باعث می‌شود زمانی‌که در حال انجام بازی‌های سنگین هستید، آنتی‌ویروس سخت‌افزار سیستم شما را به کار نگیرد و به‌علاوه هیچ پاپ‌آپی را به شما نمایش ندهد. امکان مدیریت پسورد نیز در این آنتی‌ویروس گنجانده شده است که مسلما قابلیت خوبی برای یک آنتی‌ویروس به شمار می‌آید.

به همین دلیل، شما می‌توانید آن را در انواع سیستم‌ها مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ESETUninstaller را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید. این برنامه با اسکن دقیق خود بر روی سیستم، می‌تواند از وضعیت فعلی برای شما لاگ نمایش دهد. در ادامه این امکان برای شما فراهم است که بتوانید تنظیمات ناخواسته و یا فایل‌های مخرب را به طور دستی انتخاب و از روی سیستم حذف کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار HiJackThis Fork را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

360 توتال سکیوریتی با اینکه گزینه‌ی خوبی برای حفاظت از سیستم شما محسوب می‌شود و تبلیغات کمی دارد، اکثر ابزارهای آن پولی هستند و ممکن است برای بهره‌برداری کامل از آن مجبور شوید هزینه‌ی زیادی بپردازید. برای اینکه بتوانید جستجوی ویروس را توسط چند موتور به‌صورت هم‌زمان انجام دهید، باید تنظیمات خاصی را انجام دهید که این کار با وجود رابط کاربری نامرتب این برنامه چندان آسان و بی‌دردسر نخواهد بود. البته به‌روزرسانی ماه ژانویه، این برنامه را هم ازلحاظ طراحی و هم ازلحاظ سرعت و هوش بهبود بخشیده است. آنتی‌ویروس رایگان اویرا در کشف تهدیدهای امنیتی قدرتمند عمل می‌کند و برای انجام این کار فشار زیادی به سخت‌افزار شما وارد نمی‌کند. در آن زمان، ویروس‌ها توسط آماتورها نوشته شده و رفتارهای مخرب یا پاپ آپ‌ها را به نمایش می‌گذاشتند.